1. ההתקשרות בין הצדדים תהיה בתוקף מרגע אישור/חתימת ההסכם על ידי הלקוח.

2. תוצרי השירותים של החברה מהווים “מידע” כהגדרתו בחוק המחשבים ו/או “טובין שיוצרו במיוחד עבור הצרכן” כאמור בחוק הגנת הצרכן.

3. בדיקת זכאות להחזר מתחילה מרגע שהלקוח חתם על ההסכם ומסר לחברה צילום של ת”ז.

4. מרגע שחב’ ווינטקס החלה בבדיקה זכאות להחזר מס לגבי אחת מהשנים הקודמות לחתימת ההסכם, לא ניתן לקבל החזר תשלום עבור ביצוע בדיקה ראשונית לזכאות ולפתיחת תיק מייצג ע”ס 245 ₪ (כולל מע”מ). סכום זה לא יוחזר ללקוחות בשום מקרה.

5. לא ניתן לבטל הסכם ביחס לבקשות החזר שווינטקס התחילה לטפל בהן ו/או שהוגשו כבר לרשויות.

6. בכל עת ניתן לבטל הסכם ביחס לשנים שלגביהן טרם החל טיפול מצד ווינטקס. ביטול יהיה במסירת הודעת ביטול בכתב לחברה באחת מהדרכים הבאות:

בעל פה בטלפון: _______ או במשרדי החברה בכתובת הנ”ל.
בדואר רשום למשרדי החברה בכתובת הנ”ל.
בדואר אלקטרוני: ________________.
בפקסימיליה: _____________.
באינטרנט: ________________.

7. שימו לב – במקרה של ביטול עסקה, יפוי הכוח שנתן הלקוח לחב’ ווינטקס ו/או למי מטעמה בקשר להתקשרות שבין הצדדים יתבטל עד 30 ימים מקבלת ההחזר בפועל המגיע ללקוח, אם וככל שמגיע לו. מרגע ביטול יפוי הכוח, המשך ההתקשרות מול הרשויות, לרבות בנוגע לקבלת החזרים ו/או בנוגע למידע על החזרים, יהיו באחריותו המלאה והבלעדית של הלקוח, ובשום אופן לא באחריות ו/או בשליטת ו/או בייצוג ווינטקס ומי מטעמה. ביטול כאמור לא יגרע מזכותה של חב’ ווינטקס לתשלומים המגיעים לה לפי “הסכם התקשרות למתן שירותי החזרי מס” -> כאן.

8. אין בהוראות הנ”ל כדי לגרוע מכל זכות הנתונה לחברה על פי דין, וכן מזכותה לתבוע את נזקיה מהלקוח.

1. ההתקשרות בין הצדדים תהיה בתוקף מרגע אישור/חתימת ההסכם על ידי הלקוח.

2. תוצרי השירותים של החברה מהווים “מידע” כהגדרתו בחוק המחשבים ו/או “טובין שיוצרו במיוחד עבור הצרכן” כאמור בחוק הגנת הצרכן.

3. בדיקת זכאות להחזר מתחילה מרגע שהלקוח חתם על ההסכם ומסר לחברה צילום של ת”ז.

4. מרגע שחב’ ווינטקס החלה בבדיקה זכאות להחזר מס לגבי אחת מהשנים הקודמות לחתימת ההסכם, לא ניתן לקבל החזר תשלום עבור ביצוע בדיקה ראשונית לזכאות ולפתיחת תיק מייצג ע”ס 245 ₪ (כולל מע”מ). סכום זה לא יוחזר ללקוחות בשום מקרה.

5. לא ניתן לבטל הסכם ביחס לבקשות החזר שווינטקס התחילה לטפל בהן ו/או שהוגשו כבר לרשויות.

6. בכל עת ניתן לבטל הסכם ביחס לשנים שלגביהן טרם החל טיפול מצד ווינטקס. ביטול יהיה במסירת הודעת ביטול בכתב לחברה באחת מהדרכים הבאות:

בעל פה בטלפון: _______ או במשרדי החברה בכתובת הנ”ל.
בדואר רשום למשרדי החברה בכתובת הנ”ל.
בדואר אלקטרוני: ________________.
בפקסימיליה: _____________.
באינטרנט: ________________.

7. שימו לב – במקרה של ביטול עסקה, יפוי הכוח שנתן הלקוח לחב’ ווינטקס ו/או למי מטעמה בקשר להתקשרות שבין הצדדים יתבטל עד 30 ימים מקבלת ההחזר בפועל המגיע ללקוח, אם וככל שמגיע לו. מרגע ביטול יפוי הכוח, המשך ההתקשרות מול הרשויות, לרבות בנוגע לקבלת החזרים ו/או בנוגע למידע על החזרים, יהיו באחריותו המלאה והבלעדית של הלקוח, ובשום אופן לא באחריות ו/או בשליטת ו/או בייצוג ווינטקס ומי מטעמה. ביטול כאמור לא יגרע מזכותה של חב’ ווינטקס לתשלומים המגיעים לה לפי “הסכם התקשרות למתן שירותי החזרי מס” -> כאן.

8. אין בהוראות הנ”ל כדי לגרוע מכל זכות הנתונה לחברה על פי דין, וכן מזכותה לתבוע את נזקיה מהלקוח.

9. גובה החזר המס אשר יהיה (יחויב בעמלה)
עד 10,000 ₪ (20%) מעל 30,000 ₪ (17%)
מעל 10,000 ₪ (19%) מעל 40,000 ₪ (16%)
מעל 20,000 ₪ (18%) מעל 50,000 ₪ (15%)

הסכם התקשרות


הסכם התקשרות למתן שירותי החזרי מס

 

בין: ווינטקס פיננסים בע"מ, ח"פ 516278454  (להלן: "נותן השירות" או "החברה"), 

                          מרח'______________________ מצד אחד;

 

לבין: שם _______________ ת"ז ____________; בן/בת זוג _______________ ת"ז ____________ (להלן, ביחד ולחוד: "הלקוחות" או "הלקוח"), מרח' ______________________  מצד שני;

 

הואיל: ונותן השירות עוסק במתן שירותים פיננסים, ובין היתר אל מול רשויות המס, לשם ביצוע החזרי מס לשכירים  (להלן - "השירות");

 

והואיל: והלקוחות מעוניינים לרכוש מנותן השירות את שירותיו בהתאם ובכפוף לאמור בהסכם זה, והם מצהירים

                          שהם בני 18 ומעלה; 



לפיכך, הוצהר, הוסכם והותנה בין הצדדים כדלקמן:

 

    1. החזרי מס: לצורך הסכם זה המונח "החזר המס" יהיה - הסכום שיקבע על פי שומת מס הכנסה ו/או ביטוח לאומי לתקופה הרלוונטית, לפני כל קיזוז ו/או עיקול בגין חוב המגיע ללקוח לצד ג'.
    2. תוכן השירות: 
      1. נותן השירות יבדוק את זכאות הלקוחות להחזרי מס ובכלל זה יפנה לרשויות המס ולביטוח לאומי לשם בדיקת זכאותם. במידת הצורך יגיש נותן השירות תיקון שומה בשם הלקוחות להמשך הליכים למול הרשויות הרלוונטיות. 
      2. הטיפול בהחזרי מס לפי הסכם זה מכסה עד 6 שנים אחרונות שלפני מועד החתימה (להלן – "השנים הקודמות לחתימת ההסכם. במידה והלקוח יאשר באמצעות מסרון/טלפון/דוא"ל הכי מעוניין בשירות הנ"ל לשנים נוספים, אזי ההסכם דנן יחול ויהיה תקף גם לאותן שנים שאישר הלקוח ובכפוף לכך שעל פי דין ניתן יהיה להגיש בקשת החזר בגין אותה שנה. ידוע ללקוח, שאם במועד חתימת הסכם זה ו/או במועד קבלת כל המסמכים הנדרשים מהלקוח לצורך הגשת בקשת החזר, נותרו פחות מ- 15 ימים טרם חלוף המועד האחרון בדין להגשת בקשת החזר בנוגע לשנת מס מסויימת מתוך השנים הקודמות לחתימת ההסכם, החברה לא תוכל להגיש בקשה בגין אותה שנה. 
      3. הלקוח מאשר שידוע לו, שהחזר מס חל ומחושב על תא משפחתי, ולכן חתימת הלקוח תחול ותחייב לכל דבר ועניין גם את בן ו/או בת זוגו, בכל הנוגע להסכם זה ולתמורה הכספית המגיעה לנותן השירות. זוהי אחריותו של הלקוח לעדכן את חברי התא המשפחתי בנוגע להגשת הבקשה, וכן לעדכן את נותן השירות בנוגע לכל בקשה דומה שהגיש מי מחברי התא משפחתי בנוגע לשנים נשוא הסכם זה.
  • משך ההתקשרות ואפשרות ביטול: 
    1. ההתקשרות בין הצדדים תהיה בתוקף מרגע אישור/חתימת ההסכם על ידי הלקוח. 
    2. תוצרי השירותים של החברה מהווים "מידע" כהגדרתו בחוק המחשבים ו/או "טובין שיוצרו במיוחד עבור הצרכן" כאמור בחוק הגנת הצרכן.
    3. בדיקת זכאות להחזר מתחילה מרגע שהלקוח חתם על ההסכם ומסר לחברה צילום של ת"ז. 
    4. מרגע שחב' ווינטקס החלה בבדיקת זכאות להחזר מס (כהגדרתן לעיל), לא ניתן לקבל החזר תשלום עבור ביצוע בדיקה ראשונית לזכאות ולפתיחת תיק מייצג ע"ס 245 ₪ (כולל מע"מ). סכום זה לא יוחזר ללקוח בשום מקרה. 
    5. לא ניתן לבטל הסכם ביחס לבקשות החזר שווינטקס התחילה לטפל בהן ו/או שהוגשו כבר לרשויות.
    6. בכל עת ניתן לבטל הסכם ביחס לשנים הנוספות שלגביהן טרם החל טיפול מצד ווינטקס. ביטול יהיה במסירת הודעת ביטול בכתב לחברה באחת מהדרכים הבאות:
  • בעל פה בטלפון: *9556 או במשרדי החברה בכתובת הנ"ל.
  • בדואר רשום למשרדי החברה בכתובת הנ"ל.
  • בדואר אלקטרוני: [email protected].
  • התמורה עבור השירות: הלקוחות ישלמו לנותן השירות תמורה בהתאם למפורט להלן -
    1. 245 ₪ (כולל מע"מ) – תשלום חד פעמי במעמד חתימת/אישור הסכם זה, לצורך ביצוע בדיקה ראשונית לזכאות ולפתיחת תיק מייצג. סכום זה לא יוחזר ללקוחות בשום מקרה. 
    2. עמלה מהסכום הסופי שתחושב מתוך סכום החזר המס שמופיע בהודעת ההחזר, שיקבלו הלקוחות מנותן השירות (להלן – "העמלה"). 
    3. שיעור העמלה: 
  • 20% בתוספת מע"מ כחוק מכל סכום החזר מס כאמור עד 10,000 ₪ (סה"כ, 23.4%).
  • אם סכום החזר המס כאמור יהיה גבוה מ-10,000 ₪, תשולם עמלה באחוזים כמפורט בטבלה שלמטה, בתוספת מע"מ כחוק.
  • העמלה תשולם עד 3 ימי עסקים מיום קבלת הודעת החזר המס מנותן השירות. 
  1. התמורה המגיעה לנותן השירות תשולם בכל מקרה לפי האמור בהסכם זה ובהתאם להודעת ההחזר, בין אם הלקוחות בחרו להגיש את בקשת החזר המס באמצעות החברה, באמצעות צד ג', או החליטו שלא להגישה כלל.
    1. מינוי נותן השירות ומתן ייפוי כוח: 
      1. במעמד החתימה על הסכם זה הלקוחות ממנים בזאת את נותן השירות ו/או מי מטעמו ונותנים לו ייפוי כוח לייצג את הלקוחות מול ביטוח לאומי ומס הכנסה, וכן לפעול, לקדם ולטפל בשמם בכל הקשור להשגת החזר המס שלו הינם עשויים להיות זכאיים.
      2. ייפוי הכוח אינו משחרר את הלקוחות מהתחייבויותיהם כלפי נותן השירות, לרבות בנוגע להמצאת מידע ומסמכים שנדרשים על ידי נותן השירות.
    2. התחייבויות הלקוחות: קיום התחייבויות הלקוחות במלואן ובמועדן הן תנאי למתן השירות על ידי החברה ולהצלחתו –
      1. לשלם לחברה את המגיע לה לפי הסכם זה.
      2. למסור לחברה את כל המידע והמסמכים הנדרשים על ידי החברה לצורך מתן שירות מהיר ויעיל, לרבות פרטי הכנסות של הלקוחות מכל מקור הכנסה בכל אחת מהשנים עליהן מבקשים החזר המס, והכל גם לגבי כל בני המשפחה הרלבנטיים.
      3. למסור כל מידע ומסמכים נדרשים באופן מלא, מדוייק ואמיתי מיד לאחר דרישת החברה, ובכל מקרה לא יאוחר מתום 30 ימים ממועד החתימה על הסכם זה.  
      4. לחתום על ייפוי כוח לנותן השירות ו/או למי מטעמו בנוסח הנוהג אצל נותן השירות, וזאת כתנאי לאספקת השירותים ולייצוג הלקוח מול הרשויות הרלבנטיות. הלקוח מתחייב שלא לבטל את יפוי הכוח אלא בחלוף 30 ימים לפחות ממועד קבלת ההחזר הכספי בפועל מהרשויות. 
      5. להגיש את הבקשה להחזר מס באמצעות נותן השירות ו/או מי מטעמו בלבד, ולשלם את המגיע לחברה, לרבות כאמור בס' 4.5 לעיל.
      6. להודיע לנותן השירות מיידית על קבלת כספים כלשהם בחשבונו מהרשויות בעקבות פנייתו ו/או פניית החברה אל הרשויות בקשר עם השירות האמור בהסכם זה. 
      7. לחתום על הדוחות השנתיים לא יאוחר מתום 3 ימי עסקים מקבלת הדוחות לחתימה, על מנת שנותן השירות יוכל להגיש את הדוחות ללא שום עיכוב.
    3. אי שיתוף פעולה מלא מצד הלקוח עם נותן השירות ו/או אי חתימה במועד ו/או בכלל על הדוחות השנתיים בהתאם לדרישת נותן השירות ו/או ביצוע/אי ביצוע פעולות אחרות, אשר יכולות לסכל ו/או להכשיל ו/או לעכב את השירות – לא יפטרו את הלקוח מחובת תשלום כלפי החברה, כאילו בוצע השירות במלואו, וללקוח לא תהיה כל טענה בנושא.
      1. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מוסכם כי במצב שבו הלקוח לא ישלם את חובו לנותן השירות תוך 5 ימים מיום דרישת נותן השירות, יתווספו על התמורה/ כספי העמלה סך של 500 ₪ בתוספת מע"מ כהוצאות גבייה ושכר טרחת עו"ד וזאת בנוסף לכל סכום אותו יוציא נותן השירות על-מנת להיפרע מהלקוח.
    4.  
    5. העתק מהודעת ההחזר יישלח ללקוחות לפני הגשת הדוחות למס הכנסה. ביצוע ההגשה בפועל יהא רק לאחר ובכפוף להסדרת התשלום המגיע לחברה.
  • חובות קיימים של הלקוח לרשויות וזכות קיזוז/עיכבון של הרשויות: 
      1. ידוע ללקוחות שבגין חובות שלהם לרשויות, הרשויות עלולות לקזז ו/או לעקל כספים מהחזר מס המגיע ללקוחות, ואף לדרוש מהלקוחות כספים, אשר אלמלא הוגשה בקשת ההחזר – הרשויות לא היו דורשות כספים אלה מהלקוחות. האחריות בגין כל אלה תהיה של הלקוחות בלבד. 
      2. החברה אינה אחראית לבדוק ו/או לוודא האם קיימים חובות ו/או אפשרות לקיזוז ו/או עיקולים כאמור ו/או אם הגשת בקשה להחזר תגרור דרישת תשלום של הרשויות מהלקוח. 
      3. בכל מקרה לא יהיה בקיזוז ו/או בעיקול ו/או בדרישת תשלום מאת הרשויות כדי לגרוע מזכותה של החברה לקבלת מלוא הכספים המגיעים לה לפי הסכם זה כאילו לא היו קיימים קיזוז/עיקול/דרישת תשלום כאמור.
    1. משלוח הודעות ופרסומות:
      1. בחתימתם על הסכם זה, הלקוחות מאשרים בזאת באופן מפורש לקבל "דבר פרסומת" כהגדרתו בדין וכן כל מידע אחר הרלבנטי להתקשרות מאת החברה ו/או מי מטעמה, ובכלל זה במסרונים ו/או בהודעות WhatsApp למספר הטלפון הנייד אשר רשום במערכת ו/או בדואר אלקטרוני. 
      2. מוסכם, שהפרטים הנ"ל שהלקוח מסר לחברה ישמשו אותה ו/או את מי מטעמה לצורך משלוח "דבר פרסומת" ללקוחות באחת הדרכים הנ"ל. 
      3. הלקוח רשאי בכל עת להודיע לחברה על סירובו לקבל "דברי פרסומת", דרך כלל או מסוג מסוים, ולחזור בו מהסכמתו. 
      4. הלקוח נותן בזאת הסכמה מפורשת לבצע אליו "פנייה שיווקית" כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן.
    2. השירות נשוא הסכם זה אינו כולל כל עניין ו/או טיפול אחרים מלבד כמפורט במפורש לעיל. 
    3. ידוע ללקוחות, כי החזרי המס מבוצעים על ידי הרשויות ישירות לחשבון הבנק של אחד מהלקוחות על פי שיקול דעתם, וכי נותן השירות אינו מתחייב לעצם ביצוע התשלום, לאיזה חשבון וגם לא למועד ביצוע ההחזר ו/או לסכומו. התחייבותו היחידה של נותן השירות הינה לפעול כיאות בהתאם להוראות הסכם זה. למען הסר ספק, עיכוב בביצוע ההחזר בפועל לא יעכב את התשלום המגיע לנותן השירות לפי הסכם זה.
    4. בכל מקרה שבו ההתקשרות בין הצדדים נעשית באופן מקוון – יחולו הוראות הסכם זה יחד עם האמור בתקנון אתר האינטרנט של החברה בכתובת www.wintax.co.il. 
    5. הפרת ו/או ביטול הסכם
      1. הלקוח מתחייב כלפי נותן השירות כי לא יפעל בעצמו ו/או באמצעות אדם ו/או גוף ו/או חברה אחרת לטיפול בהחזרים בתקופות הטיפול הכלולות והקבועות בהסכם.
      2. הלקוח מתחייב כלפי נותן השירות כי במידה ויבוטל מכל סיבה שהיא הייצוג ברשויות השונות טרם מתן החלטה בגין החזר המס או לאחריה ו/או ימנע מחתימה על מסמך שיידרש ו/או ימנע מהעברת מסמכים, וכתוצאה מכך ימנע מנותן השירות להמשיך בטיפול עפ"י ההסכם אזי ישלם לנותן השירות את מלוא שכר הטרחה הקבוע בהסכם זה ושהיה מגיע לו ככל וההחזרים היו מתקבלים באמצעותו כאשר שכר הטרחה המינימאלי יעמוד על סך של 1,000 ₪ בתוספת מע"מ בגין הפרת ו/או ביטול ההסכם בתוספת דמי פתיחת התיק כמפורט בהסכם.
      3. פעולות המפורטות לעיל יהוו הפרה של ההסכם אשר יזכה את נותן השירות בסכומים הנקובים לעיל.
      4. נותן השירות פטור מכל חובה להחזיר את הלקוח להמשך טיפול לאחר הפרת ו/או ביטול ההסכם מציד הלקוח, כמו כן, נותן השירות פטור מחובת התראה בגין הפרת ההסכם.
  • תוצאות הפרת ההסכם:
    1. החברה רשאית לבטל הסכם זה אם הלקוח יפר איזו מהתחייבויותיו ולא יתקן את ההפרה בתוך עד 3 ימי עסקים מקבלת הודעה בכתב מהחברה. 
    2. אם התגלתה הפרה של ההסכם מצד החברה, הלקוח לא יהיה זכאי לסעד כלשהו, אלא אם נתן לחברה הודעה בכתב בדואר רשום על ההפרה, וזו לא תיקנה את ההפרה בתוך עד 3 ימי עסקים מקבלת ההודעה.
    3. אחריות נותן השירות בגדרו של הסכם זה לא תעלה, בשום מקרה (למעט במקרה של גרם נזק בזדון בלבד), על הסכום ששולם על-ידי הלקוחות לנותן השירות בפועל. בשום מקרה לא יישא נותן השירות בנזק שאינו נזק ישיר בזדון (ובכלל זה ומבלי לגרוע, נזקים תוצאתיים כגון אובדן רווח, או נזקים עונשיים מכל סוג). 
    4. מוסכם ומובהר ללקוח, כי כל ההוצאות המשפטיות, לרבות שכ"ט עו"ד, על מנת לגבות את החוב הכספי מהלקוח יושתו על הלקוח. 
  1. הצדדים מסכימים, כי לבית משפט השלום בבת-ים או לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד, לפי העניין, תהיה סמכות שיפוט בלעדית לדון בכל עניין בקשר עם ההתקשרות שבין הצדדים. 
  2. על הסכם זה יחולו דיני מדינת ישראל בלבד.
  3. כותרות סעיפים בהסכם נועדו לנוחות בלבד, והן לא תשמשנה לפרשנותו.
  4. למעט אם הוסכם בין הצדדים אחרת בכתב, הסכם זה ממצה את כל ההסכמות בין הצדדים, ואין ולא יהיה תוקף לכל הבטחה ו/או מצג שלא נכתבו ונחתמו על ידי שני הצדדים.
  5. כל שינוי בתנאי ההסכם ייעשה בכתב ובחתימת הצדדים.
  6. הלקוח מצהיר בזאת, כי הוא חותם על ההסכם מרצונו החופשי, לאחר שקרא והבין אותו, ולאחר שניתנה לו אפשרות טרם החתימה להתייעץ לגבי ההסכם עם כל מי מטעמו.
  7. כל הסכומים בהסכם זה ישולמו בתוספת מע"מ כחוק.



סכום החזר המס ובסוגריים העמלה שיש לשלם בהתאם:

עד 10,000 ₪ (20%)

(23.4% כולל מע"מ)

מעל 30,000 ₪ (17%)

(19.89% כולל מע"מ)

מעל 10,000 ₪ (19%)

(22.23% כולל מע"מ)

מעל 40,000 ₪ (16%)

(18.72% כולל מע"מ)

מעל 20,000 ₪ (18%)

(21.06% כולל מע"מ)

מעל 50,000 ₪ (15%)

(17.55% כולל מע"מ)

    

ולראיה באו הצדדים על החתום:

 

ווינטקס פיננסים בע"מ: ___________________

הלקוח – 

שם מלא: ___________________

חתימה: ___________________

מס' ת"ז: ___________________




התחייבות לתשלום שכר טרחה באמצעות שטר חוב

 

אני/ו הח"מ, כולנו יחד וכל אחד לחוד, מתחייבים בזה לשלם ל- ווינטקס פיננסים בע"מ, ח"פ 516278454,

)להלן: "נותן השירות") סך של _______________________ ₪

(במילים: __________________________________________________________________)

כשהוא משוערך בהתאם לשיעור עליית המדד, בין המדד הידוע במועד חתימתי על שטר חוב זה, לבין המדד שיהיה ידוע במועד הגשת שטר חוב זה לפירעון בידי הזכאים. השטר ניתן להעברה ו/או הסבה, אינו מוגבל בזמן.

 

מקום השיפוט הבלעדי והייחודי לכל תביעה עפ"י שטר זה יהיה בית המשפט המוסמך והמוסכם ע"י נותן השירות ו/או המחזיק בשטר חוב זה: בית משפט השלום בבת-ים או בית המשפט המחוזי מרכז בלוד, לפי העניין, והם בלבד.

 

המחזיק בשטר יהיה רשאי למלא בשטר כל פרט החסר בו והוא יהיה פטור מכל החובות המוטלות על המחזיק בשטר, לרבות מהצגה לתשלום, פרוטסט, הודעת אי כיבוד והודעת חילול שטר.

אנו מוותרים בזה במפורש על כל טענת קיזוז מכל מין וסוג שהוא, ולא נהיה רשאים להעלות ו/או לטעון טענת קיזוז כנגד שטר החוב ו/או סכום השטר ו/או כנגד כל תביעה שתוגש בהסתמך על שטר חוב זה.

אנו מוותרים בזה במפורש על טענת התיישנות לפי סעיף 96 לפקודת השטרות (נוסח חדש). 

 

סכום שימולא בשטר במקרה הצורך לא יעלה על סך העמלה לה זכאי נותן השירות וההוצאות הנלוות המתווספות בהסכם זה בתוספת עלויות גבייה ודמי טיפול לפי העניין כאמור בהסכם וכן הוצאות משפטיות ושכ"ט עו"ד.




________________                 _________________                   _______________ 

        תאריך                                              שם מלא                                                 תעודת זהות           

Leave this empty:

Signature arrow sign here


תעודת חתימה
שם המסמך: הסכם התקשרות
lock iconמזהה מסמך ייחודי: 974d66ffcb5f88a8dad59b67a0caee7fa3858357
חותמת זמן בְּדִיקָה
September 1, 2024 1:52 pm IDTהסכם התקשרות Uploaded by ווינ טקס - [email protected] IP 5.28.128.227